diumenge, 24 de maig del 2009

Vull

Vull no sentir-me com si tingués quinze anys, no haver de fer veure que no passa res, veure-ho tot de color verd llampant, treure'm el blau elèctric del cap, no sentir res i sentir-ho tot, escopir les paraules, sacsejar el teu silenci fins a fer-ne una massa compacta que es pugui esquarterar, embolicar tots els trossets amb un paper de diari i llançar-los daltabaix del balcó, abandonar els meus pensaments i que se n'ocupi un altre, forçar les casualitats, dir-te que tot m'és igual i que t'adonis que és mentida, parar de fer llistes com aquesta i trobar una altra manera d'escapar (encara que així me'n surti prou bé), arrencar-te la veritat i en acabat enterrar-la en un forat, fer un salt i que em sembli que volo, ser un bumerang en el lloc adequat (roda el món i torna al born), anar més de pressa, obrir-te els ulls, apartar la mirada de la pantalla de l'ordinador, cridar-te tot el que no vols sentir ben a prop de l'orella, mirar-te als ulls fins que la fressa del no-res ens eixordi, atabalar-me amb la vida dels altres (que sempre és tan fàcil), aprendre a xiular per no haver de fer cas a ningú, tornar-me sorda per no haver de sentir les veus que em despisten, ser un imant per fer parar boja la brúixola, fer-me una bola negra i llefiscosa i rodolar, rodolar, rodolar fins que em torni translúcida i faci una mica d'angúnia.

Volia menjar-me un gelat de nata amb caramel, però ja me n'han passat les ganes.

[you've been a'messin']

4 comentaris:

  1. M'encanta (bé, és un "m'encanta" de "t'entenc" ;)), i aquesta cançó aaaah, és tan genial!

    So... start walking!

    ResponElimina
  2. inspirador...

    Si les coses no t'agraden, simplement canvia-les.

    (ja en sentirem a parlar...)


    BaP

    ResponElimina
  3. crec q encara no t'he dit q m'agrada molt aquest blog! :P tot i q siguis una mica friki! mira q tenir tants llibres de noms! jeje però mola! wenu va... moles! ens veiem per la uni!

    Alba

    ResponElimina