dimarts, 19 de maig del 2009

Fills i cordills

Omples la cuina de maduixes i cireres i tomates madures i fins i tot has comprat mitja síndria que amb prou feines cap al teu raconet de nevera. Fa dies que esperes senyals de l'univers i les paraules et brollen dels dits perquè per fi han arribat els dies brillants, plens de sol i de sandàlies i de vespres suaus, però a tu et sembla que ets com el pare que volia lligar els fills, que quan tenia els cordills no tenia els fills i quan tenia els fills no tenia els cordills.

Vas fer esclatar la bombolla per ficar-te en un hivernacle i ara que la fruita ja madura tota sola tu tens fred i no saps pas què se suposa que n'has de fer, de tanta primavera. Només se t'acut devorar quilos de vitamines que ni t'atipen ni t'apaguen la set.

Sospires i esbufegues, o desesperes i saps que tot podria ser més fàcil, tant se val. Ja no saps què és veritat i què és mentida i la incertesa se't menja. Ja no saps si véns o si te'n vas i la provisionalitat t'ofega.

No vols esquivar ni que t'esquivin.

Vols tan sols que passin les hores, els dies, les setmanes: que arribi l'estiu que t'alliberarà la ment i les hores. Després, ja ho veurem.



[feeling kinda anxious?]

4 comentaris:

  1. em sento exactament igual...

    angie

    pd. m'he fet un blog, ingravidesa
    pd2. em fa mandra fer log in i escriure; no crec que duri.
    pd3. jo també he comprat préssecs, però per dins són buits.. :(

    ResponElimina
  2. Aclamava per un estiu, que finalitzés amb la primavera en que estava immersa. Enlloc d'això, simplement va passar a ser una primavera més calorosa, que es va prolongar fins al març, a on de cop i volta ha apregut un hivern gèlid.

    Aprofita la fruita, els insectes, les papallones, les incerteses, perquè sols el seu record et permetrà posar un airet suau a les xafogoses tardes d'estiu.

    ResponElimina
  3. Jo també tinc síndria a casa, i això normalment m'alegra força els dies...

    I l'estiu arribarà (aviat).

    ResponElimina
  4. missió complerta, he llegit, maig, abril...suposo que juny...és més lògic seguir un ordre...
    només diré que m'agrada, i like your blog, j'adore your blog, me gusta tu blog ... jijiji

    (si hi ha incorreccions...què? intenció...)

    a mi m'agraden les llibretes, no hi escric mai res, les faig servir de carpetes, les carpetes no m'agrades, però les llibretes que fan de carpetes perden els fulls...
    abans buidava el pap, ara em limito a llegir el pap d'algú altre

    sortir de dins meu...

    que arribi l'hivern

    ResponElimina