dissabte, 2 de maig del 2009

Petites revolucions

El món havia arribat a creure's invencible i les coses petites, bah!, no tenien cap importància. Però a casa meva la llet ja no es compra al supermercat: ara omplim ampolles reutilitzables de llet amb gust de llet d'una màquina que omple directament el pagès. Petites revolucions i cues molt llargues, us ho podeu ben creure.

I avui aquest país se n'anirà a dormir enmig d'una eufòria col·lectiva en forma de número 6. Una altra d'aquellas pequeñas cosas que cantava Serrat.

[we'll aim for the stars]

3 comentaris:

  1. I aquesta petita revolució blaugrana m'ha animat d'una manera insospitada!

    ResponElimina
  2. PD: La cançó és taaan genial... xD

    ResponElimina
  3. no vaig veure el partit, però amb tot el que m'han explicat em sembla haver-lo vist! xd

    també em faré seguidor teu, m'agrada llegir-vos. :)

    ResponElimina